Sähköpostitse lähetettyihin kysymyksiin, jotka koskevat tilauksia verkkosivuiltamme, vastaamme 24 tunnin sisällä arkipäivisin.
Jos saat maksumuistutuksen laskusta, jonka olet jo maksanut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme
asiakaspalvelu@eharlequin.fi.
Perintä
Laskusi siirtyy perintään, jos et kirjallisista maksumuistutuksista huolimatta ole maksanut laskua. Tässä tapauksessa et myöskään voi tehdä lisää tilauksia harpercollins.fi-verkkokaupassa.
Uuden asiakkaan luottokelpoisuus
Kun rekisteröidyt harpercollins.fi-sivustolla asiakkaaksemme, tarkastamme Klarna AB:lta maksuhistoriasi. (Kyseessä ei ole luottotietojen tarkistus, emmekä rekisteröi sitä sellaisena.) Jos sinulla on maksuhäiriömerkintöjä, pidätämme oikeuden rajoittaa tilauksiasi tai poistaa sinut asiakkaistamme. Jotta voit ostaa harpercollins.fi-sivustolta, sinun tulee olla vähintään 18-vuotias. Pidätämme oikeuden peruuttaa sellaisen henkilön tilauksen, joka on antanut virheelliset henkilötiedot tai jolla on maksuhäiriömerkintä. Henkilötietojasi käsitellään Suomen lain mukaisesti.
Puuttuva tilausvahvistus
Lähetämme aina tilausvahvistuksen heti, kun olet tehnyt tilauksesi. Vahvistus lähetetään rekisteröityessäsi antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jotkut sähköpostipalvelimet voivat siirtää viestin automaattisesti roskaposti-kansioon.
Välttääksesi sen voit lisätä osoitteen order@harlequin.se luotettavien lähettäjien listaan. Siten saat tilausvahvistukset ja muut tärkeät viestit suoraan saapuneet-kansioosi jatkossa. Meillä ei valitettavasti ole mahdollisuutta lähettää tilausvahvistusta sinulle uudelleen.
Toimitus
Kirjat lähetetään suoraan postilaatikkoosi. Huomioithan ystävällisesti, että toimitamme vain siihen osoitteeseen, jossa olet kirjoilla. Kooltaan suuret tilaukset voit noutaa lähimmästä postikonttorista. Valitessasi maksutavaksi laskun lähetetään lasku suoraan ostohetkellä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Toimitusaika
Toimitusaika on tavallisesti 10-15 arkipäivää, siitä lähtien, kun tilauksesi on käsitelty. Pidätämme oikeuden tuotteiden loppuunmyyntiin, toimitusvaikeuksiin ja hintavirheisiin.
Reklamaatiot ja palautus
Tuotteen palauttamisen kustannuksista vastaa asiakas (varmista, että palautat lähetyslistan paketin mukana). Jos huomaat virheen tuotteessa tai toimituksessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Huomioithan, että palautusoikeus ei koske e-kirjoja, jotka toimitetaan sähköisesti ja ovat asiakkaan ladattavissa tilauksen vahvistushetkestä alkaen.
Toimituksesta puuttuu tuote
Jos laskussa mainittu tuote puuttuu toimituksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
En ole saanut tilaamiani tuotteita
Mikäli et saa tilaamiasi tuotteita mainitussa toimitusajassa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Usein kysyttyä
Miten luen e-kirjoja?
Lue lisää ohjeestamme Näin e-kirjat toimivat,
jonka löydät täältä.
Voinko tilata kirjojanne kestotilauksena?
Kyllä, meillä on kirjakerhoja moneen eri makuun.
Lue lisää täältä!
Tehdessäni tilausta sivu jumittuu tai muuttuu mustaksi. Miksi niin tapahtuu ja miten pääsen eteenpäin?
Kokeile ensin poistaa välimuisti/selaushistoria tietokoneeltasi. Jos tästä ei ole apua, päivitä selainversio tai kokeile jotain toista selainta. Suosittelemme, että käytät joko Mozilla Firefox -selainta (jonka voit ladata ilmaiseksi osoitteesta
http://www.mozilla.org) tai Google Chrome -selainta (jonka voit ladata ilmaiseksi osoitteesta
http://www.google.com/chrome ). Jos käytät Internet Explorer -selainta, suosittelemme sen päivittämistä kaikkein uusimpaan versioon, jonka löydät täältä:
http://www.microsoft.com/ie .
Mistä löydän tietoa Harlequin-kirjailijoista
Katso
Kirjailijoistamme-sivu, löydät sieltä paljon tietoa.
Mistä löydän lähimmän Harlequin-jälleenmyyjän?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme
asiakaspalvelu@eharlequin.fi niin autamme sinua löytämään lähimmän Harlequin-jälleenmyyjän.
Miten voin antaa palautetta kirjasta?
Lähetä sähköpostia osoitteeseen
asiakaspalvelu@eharlequin.fi tai soita asiakaspalveluumme.